LittleMizzMe

Ordning & reda

Kategori: Smått&Gott

Minst sagt en hel del som man ska få ornding på efter att ha kraschlandat.
Kanske tog det hela på mer än jag ens vågat erkänna för mig själv?
Känns lite som om jag grävt ner mig själv nog som det varit ändå utan att ta in och betrakta all faktan...
 
Så istället nu så får det bli fokus åt andra hållet.
Som att städa ut mig själv ur den här situationen - lite som en flyttstädning - fast istället för att ta rum för rum så blir det att ta område för område istället.
 
Allt från att gå igenom alla banankartonger och se vad som ska sparas och vad som kan säljas/slängas/sparas till att gå igenom alla kläder/skor eller skolböcker och avsluta kurser samt söka mera jobb och ny bostad. 
Minst sagt en gedigen lista och inget jag kommer få klart på några dagar om ens en vecka.. 
Men har iaf börjat :)
 
Har hunnit med lite av ovanstående och kommer fortsätta idag så känns bra :)
Ibland är städning riktigt skönt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: