LittleMizzMe

Are you kidding me !!!

Kategori: Smått&Gott

Telefonen ringer och en person jag verkligen inte vill prata med finns på andra sidan luren och frågar hur det går med papperen till skatteverket (han tror att jag är min mamma). Då han inser att det inte är mamma som svarat i luren så försöker han låssas som att han har ringt fel - men jag vet ju mycket väl VEM han är.
 
Varför denna välvilja att hjälpa personer som sårar ens barn?
Ställer henne mot väggen och frågar henne rakt ut om denna välvilja bara gäller denna kille eller om den sträcker sig till samtliga av våra ex och ja - tydligen så gör den det. Känner hon för att hon ska hjälpa dom så kommer hon att göra det (!) 
 
Fattar inte att hon just sa det hon sa - menar (ursäkta de ovårdade språkbruket) men:
 
 
 
Blod är vekrligen inte tjockare än vatten i det här hushållet.... 
Har aldrig satt något av mina systrars ex framför nån av dom och kommer ALDRIG göra det heller.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: