LittleMizzMe

Bucketlist

Kategori: Smått&Gott

Kanske inte bara är saker jag drömmer om - men saker som behöver göras för att kunna förverkliga drömmen :)
Vet inte varför, men för mig så hör alltid en kalender till fenomenet nystart - Så har nu köpt mig en från en person som likt mig älskar listor och struktur - så imorgon blir det att hämta den och se fram emot ett HELT nytt år av förändring :)
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *        UTBILDNING       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 
Färdigställ kurser du kommit in på sen tidigare ?
  • Digital inkuldering och exkludering (7,5 hp)
  • Svensk historia (15 hp)
 
Sök till sommarkurser
  • Programering i Java (7,5 hp)
  • Turismens Pris (7,5 hp)
 
Sök till höstkurser och examinering 
  • PR & Kommunikation - Mittuniversitetet ?
  • Media & Kommunikation - Örebro ?
  • Medie & kommunikation - Göteborg ?
  • Medie & Kommunikation - Luleå ?
  • Media & Kommunikation -  Södertörn ?
  • Ta kontakt med Uppsala och skräddarsy examen ? 
 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * *        TRIVAS MED MIG SJÄLV       * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
(Försöka trivas med mig själv kommer inte bli lätt... men får väl testa de vanligaste som folk gör )

  • Fixa Leendet
  • Håret
  • Kom igång med promenader igen
  • Hitta bra cykelvägar i Skellefteå
  • Saknar IKSU (punch out, boxercice, passen, klättring mm)
  • Bli bättre på att smoschla
  • Manekyr/pedekyr
  • Komma igång och äta bättre igen
  • Lära mig sminka mig och fixa håret 
  • Shoppa kläder  (Undrar ibland seriöst om jag saknar den genen?)
 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *        BOENDE       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 
  • Trivs bäst i villa (men herrgård går också bra hehe)
  • Ha närhet till naturen
  • Närhet till vatten och segling
  • Stor trädgård med en massa träd, växter och ytor
  • Ett gå-in-i-skafferi
  • Stort kök med gott om arbetsytor, ugnar, spis
  • Vindsrum med öppenspis, snedtak, synliga bjälkar
  • En Narnia Garderob
  • Imperialistisk/Viktoriansk säng
  • Ett träningsrum
  • Ett pysselrum
  • Ett biorum
  • Öppenspis
  • En härlig garderob med stylisthörna
  • Gästrum med gott om utrymme för lek
  • Ett hem att slappna av 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *        ARBETE       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 
  • Sprida och känna glädje
  • Få resa 
  • Intressanta föreläsningar
  • Möte med inspirerande människor 
  • En bra lön
  • Använda erfarenheter & kunskap
  • Vidareutveckling
  • Grävande journalistik?
  • Kriminalutredning?
  • Barn/unga ?
  • Omplaceringsdjur ? 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *        FAMILJ       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 
  • Mina underbara systrar, mågar och syskonbarn hoppas jag träffa ofta
  • Make & barn känns mer som Disney än något som händer i min verklighet..
  • Hmmm, kanske ett särbo förhållande vore det bästa? 
  • Musikaliska så vi spelar och sjunger tillsammans
  • Laga mat tillsammans
  • Kunna prata med varandra
  • Dela samma tro
  • Dela glädje och sorg 
  • Main coon
  • Turkisk Van
  • Tervueren 
  • Häst
  • Hmmm, kanske en 4h gård?
  • Adoption?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: