LittleMizzMe

När vatten är tjockare än blod

Kategori: Smått&Gott

Har sedan jag lämnade Norrland för ca en vecka sedan fått lära mig en hel del. Inte minst vad gäller mig själv, studieteknik under extrem stress (försöka få in 10hp på en vecka istället för 10 veckor).
Men jag har också fått se hur det är att ha vatten tjockare än blod.
 
<3 <3   STORT TACK till er alla   <3 <3 
 
Personer som hör av sig och frågar "hur mår du?" och kan ta och förväntar sig ett ärligt svar.
Personer som peppar när du inte orkar
Personer som tar sig tid att hjälpa dig med skolarbete och korrekturläsa
Personer som ställer sitt hem och allt mellan dess väggar till ditt förfogande
Personer som helt utan att du bett om det sätter in pengar på ditt konto
Personer som ställer upp och tar hand om dom du älskar mest
Personer som möter upp dig när du inte hittar i stan
Personer som kan lyssna
Personer som blir glad av att se dig eller höra från dig
 
 
 
 
 
Och så har vi då dagens "ska jag skratta eller gråta" ? 
 
"Har du kollat med pappan till ditt ex, han hade väl nån lägenhet i stan, kanske du kan hyra in dig där? " 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: