LittleMizzMe

Kände mig som Bridget Jones..

Kategori: Smått&Gott

Idag var jag in till stan för att shoppa mig ett par byxor, har typ bara ett par varav de ena har hål som vuxit sig lite väl stora på mina knän.. så sagt och gjort.
 
På veromoda hittade jag ett par härligt sommriga och vita byxor. 
Fräsht! eeee, nä.
Han bara få på mig dom innan jag insåg att de inte skulle behövas någon WET-tävling för att se igenom dom - t o m tvättrådslappen syntes tydligt genom dom. Så nä.. Några vita blev det inte.
 
Nästa butik var Gina Tricot vilka utlovade snygg passform och låg midja - om man är en person på mer än 170 ja. För är man som jag inte så mycket längre än 165cm så finns det en hel massa byxben kvar och byxan sitter inte alls lika snyggt som på modellen som visar upp dom på bild...
 
Sista anhallt blev Cubus - här hade dom en modell som dels skulle sitta snyggt OCH ge en sån där sexig puch till rumpan - så tillsammans med ett par snygga heels så bara måste dom ju bli en hit i sommar.... eller så inte.
hahha, så fruktansvärt hemskt!
Kände verkligen hur sympatin med Briget Jones var större än någonsin - visst hade min rumpa fått sig ett lyft, men eftersom mina ben inte är så långa så blev resterande tyg liggande i vågor här och var - inte minst precis under rumpan. Och nä, en rumpa med en dubbelhaka är inte snyggt.
 
 
På med träningsbyxorna igen och konstaterade besviket att dessa trots att de är slimtighta inte skapar någon dubbelhaka - SUCK - var nog inte meningen att jag skulle köpa några byxor idag...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: