LittleMizzMe

Renoveringsprojekt

Kategori: Smått&Gott

Kan man säga så om sig själv?
Att man är ett renoveringsprojekt?
Något som behöver restaureras och tas om hand för att vara i så bra skick som möjligt?
 
Det nya schampoot är fortsatt jättebra, något som jag däremot lärt mig är att mitt hår INTE gillar är hårspray - otroligt vilka knutar! tror inte jag haft en sådan JÄTTE tova sedan jag var riktigt liten.. 
 
Så steg ett blev alltså att fixa håret igen.
Steg två ? 
Förmodligen den dyraste investering jag gjort för mig själv på VÄLDIGT länge - något jag kommer att ha gemensamt med samtliga av nedanstående från och med den 4 juli.
 
 
Ett VITT leende.
Ska nämligen åka och träffa bästa Emelie Nixon och få lite hjälp att återställa mitt leende :)
Fåfängt eller en investering i sig själv för att göra de bästa av vad man fått från pappa en trappa upp?
Jag väljer det senare.
Efter flera år av misshandel av den här kroppen så kan det nog vara hög tid att jag börjar ta hand om den :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: