LittleMizzMe

Lite mer än ett år senare

Kategori: Smått&Gott

Det har gått ungefär ett år sedan jag skrev senast här.
Har liksom inte blivit av, den glädje och inspiration jag hade rann för ett tag ut i sanden.
 
Ja, jag var den som beslutade för att bryta och att gå vidare, men det betyder inte att allt är gång på rosor och enkelt bara för det. Det är fortfarande förhoppningar och drömmar som man hade som tar tid att läka, man har ärr som är både fysiska och psykiska och de tar tid.
 
Idag mår jag mycket bättre.
Jag har börjat träna igen och håller som bäst just nu även på att försöka slutföra mina studier som blev ytterst lidande mitt i all den soppa som pågick. Bor i Norra Sverige och är sedan separationen singel och har faktiskt inte dejtat sedan dess heller. Har låtit de få ta den tiden, tror det ibland är bra att landa i sig själv och inte bara slänga in någon ny i ekvationen.  Det som i tidigare inlägg var till salu är nu sålt och har istället blivit till bla ny säng och nytt skrivbord och kontorsmöbler där jag sitter och författar blogginlägg, skriver arbetsansökningar, pluggar och pysslar på med olika events. 
 
 
Så får se nu om jag hittar tillbaka till bloggandet igen.
 
Hoppas ni alla där ute mår bra och får en underbar helg.
Själv sitter jag och skriver en Essä, iaf fram tills 10 års jubileumet av "Lets Dance" :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: