LittleMizzMe

Lirovägen 6

Kategori: Hus

Vid första anblick på bara huset var jag nära att inte vilja ge det hela en enda tanke till.. 
Men är glad att jag gjorde det, för huset erbjöd en hel del av det jag älskar :)
 
Baksidan var fantastisk, där ser jag många både priva, familjära och vänskapliga tillställningar, inne fanns riktigt mörka mustiga golv i alla rum, huset överlag var ljust och - kanske en av mina absoluta favvisar innomhus: Rummet uppe som både hade bjälkar i tak OCH ett litet kryp in loft.
Det rummet hade helt klart blivit mitt arbets/pyssel/sago rum :)
 
Charmig fastighet om 297 kvm som år 1910 representerades på Stockholmsmässan och vann första pris. Hemmet är arkitektritat och byggår är även 1910. Det är uppfört i fyra plan och samtliga plan är renoverade och inredda. Ett lämpligt & okomplicerat boende för den stora familjen med sina sju rum, varav fyra till fem sovrum, och inbjudande pool. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: