LittleMizzMe

Hjärte-tema i sovrummet

Kategori: Inredning


Är det alla hjärtans dag så är det :) 
Här är lite härliga spontanköp från Lagerhaus, köte ett till mig och ett till honom.
Dock hanns det ytterligare 3 kuddar i sängen så kunde ju inte låta dom känna sig utanför.
Denna kudde har en sida för "JA" och en sida för "NEJ", men eftersom det känndes ytterst negativt med ett hjärta fyllt av en massa "NEJ" på olika språk så fick det bli JA-sidan uppåt. Vet inte vad ni säger, men enligt mig så ska ju kärlek vara något som gör en glad :)
Den tredje och sista kudden fick min sambo att skratta rätt så gott, "reserverat för den rätte"
Dock fanns en annan liten krabat som gärna ville vara med och bädda och tyckte att kudden ovan var menad för honom och att den gav honom rätten att använda mina täcken till sitt nya fort.
Elaka matte hade ju tagit ifrån honom banankartongerna och packat dom fulla med saker.
Fast jag tror inte han var direkt besviken över sitt duniga fort heller :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: