LittleMizzMe

Arbetshörnan fixad ?

Kategori: Inredning

Som jag diskuterat vid tillfälle tidigare så ville jag ha en egen yta att arbeta på, inte det allra lättaste då plånboken är stämplad "Student" och lägenheten inte har hur mycket yta som helst.
 
Men skam den som ger sig :)
Imorse fyndade jag nedanstående på blocket (kostade närmare 2500kr nytt, men fick det för 900)
Skrivbordet kommer från Ikea och heter "Bestå Brus", blev då jag tittar tillbaka på tidigare blogginlägg inte alls vad jag hade tänkt mig från början. Riktigt modern stil och hela 180 cm långt(!) Dock är djupet bara 40cm, men helt lagom för att få plats med min kära MAC samt kunna bre ut mig med läxläsning och säljprocess projektet jag jobbar med vid sida av bloggen och skolan. 
 
Så imorgon bli det att ragga upp någon vänlig själv som gillar långa promenader och styrketräning (eller som har bil till övers.)
 
Vad tycks?
Är ju inte så att det inte kan bytas ut senare i framtiden, men just nu tror och hoppas jag att det ska fungera bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: