LittleMizzMe

Folkungagatan 76

Kategori: Mina privata favvisar

Fortfarande gått och trist väder över större delen av Sverige, en ännu större anledning att mysa med tända ljus, frossa i nya inrednings tips och inte minst - spana på lägenheter.
 
Följande objekt är nog helt klart en av mina absoluta favvisar när det gäller lägenheter, dock ligger prislappen på 15 900 000. I hyran på 7583 ingår dock allt, värme, vatten, el och kabel-tv. Med sina 171 kvm och 6 rum har den gott om plats för både familjen och vännerna, skulle till och med vara något att bo kvar i om man nu mot förmodan själv skulle bli förälder nån gång.
 
Då bilderna talar för sig själv lämnar jag er med något korta pointers om den. För egen del är jag helt klart både kär och såld. Hade jag pengarna? JAAAAA tack !
 
Kort om boendet:
- Nybyggd vindsvåning utöver det vanliga
- Två altaner med fri utsikt i sydväst, vyer över bl a Skrapan, Globen, Katarina och Sofia Kyrka
- Hiss direkt in i våningen
- Exklusiva materialval
- Badrum med jacuzzi och ångbastu
- Orangeri som är förberedd för klimatstyrning
- Modern öppen spis i betong
- Integrerad belysning med fjärrkontroll
- Fjärrstyrda takfönster som stängs automatiskt vid regn
- Markis över den stora altanen som stängs automatiskt vid blåst 
och fälls ut vid sol
- Vattenburen golvvärme i hela lägenheten, förstärkt med el i badrum
- Rörelsestyrda blandare i samtliga bad/wc
- Integrerat ljudsystem
- Förberett för larm
- AC i vardagsrum och master bedroom
- Släta gråputsade skorstensstockar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: