LittleMizzMe

En liten julgran iaf...

Kategori: Smått&Gott

Imorgon åker jag till Sthlm.
Hemma finns en nästan utbrunnen ljusstake, men det är typ allt.. möjligen då de röda handdukarna i sovrummet. Men här finns ingen julgran, inget glitter, inget pynt, inga stakar i fönstret - inte ens en pepparkaka eller lussekatt har det bakats här hemma...
 
Kände bara en sådan enorm juldepp idag att jag var tvungen att ordna med nån liten sak iaf.
Efter en tur på stan kom jag hem med en sådan här:
En Julgran som även verksammar som speldosa, finns på guldfynd och kostar 149:-
 
Anledningen till att jag inte fotat den jag har här hemma är att minsta katten blev som tokig i den och redan har gjort 3 bithål i stjärnan på toppen.
 
Nåja, blev iaf julfint en liten stund iaf.
Hoppas nu på en riktigt bra jul i Sthlm...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: