LittleMizzMe

Lördag

Kategori: Smått&Gott

Sitter hemma i mammas kök och har blivit allmänt bortskämd med allt från mat till kärlek.

Släppte en liten bomb på henne tidigare idag då jag bekräftade det hon gått och anat.. att det infunnit sig en individ i mitt liv som får käkarna att verka och hjärtat att klappa lite extra.

Lillasyster Rebecca fick veta igår, godkännt "ta-på-toan" material sa hon

Brutalt ärliga veronicas komentar va "Honom skulle jag bli glad om du blev tillsammans med"

Så kan nog kort sammanfatta det hela som att min familj godkännt det hela ;)

Iaf vetskapen om individens existens.. men IRL mötet går nog säkert bra det med :)

 

Har i övrigt haft en underbar lördag som helt klart måste bli favorit i repris om inte rent av en återkommande tradition och vana. Först mysmorgon, frukost, kaffe på stan och shopping på stan :)

Även blivit lite inspirerad av Mikaela i klassen och funderar nu på om konstverket i min nacke ska få en kompis.. om då inte i nacken..  Visade mamma vad jag funderat på och hon tyckte det var helt okej :)

 

Så får se.. måste kolla upp bara så jag kommer till nån som är bra... Fråga är om man ska ta i Umeå den här gången eller fortsätta hos grabbarna uppe i Luleå ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: