LittleMizzMe

Mini-hopp

Kategori: Smått&Gott

På jobbet blev jag först döpt till superwoman av en av våra sommarjobbare - var antingen det eller duracellkaninen sa hon. Men så har sommar blivit höst och sommarjobbarna har slutat.

Knappt var det gjort för ens Jon döpte om mig till "Lille Skutt" - även om jag för det mesta kort får heta "Skutt".

Men icke sa nicke (och jo - var faktiskt Lundgren som sa det) - Mini hopp!

Så gått från att vara superwoman till lilleskutt och nu alltså slutligen blivit en mini-hopp.

Men ska jag vara helt ärlig så trivs jag rätt så bra med att vara en mini-hopp som även går under namnet "Skutt" :)

Johan hittade följande beskrivning och tyckte den passade ypperligt:

Ovanligt energisk, är aldrig stilla och omöjlig att stoppa.

Mini-Hopp är alltid glad och inte rädd för någonting.

Ibland drar Mini-hopp även ut på äventyr.

( Fast resten av mening med Brumma fick en lite annan översättning: )

Bästa kompisen heter Victor och arbetar precis som Mini-hopp också på Volvo.

Sen nu på morgonen så hittade jag följande och kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: