LittleMizzMe

Morning!

Kategori: Smått&Gott

Sitter här i köket och ska strax packa ner det sista, kasta mig i duschen och sen bär det av mot söder.
Men innan det tänke jag iaf försöka mig på utmaningen att komma på något till födelsedag. Inte det allra lättaste då man nog har det allra finaste man kan få redan :)
Underbara vänner och familj <3 Sånnt kan man inte köpa för pengar, de stunderna man har med dem man älskar är det absolut mest värdefulla man kan få.
Men men, har lovat försöka komma på något iaf :)
Fått höra att jag tillhör stenåldern och seriöst borde överväga en uppgradering av min telefon.. så det kanske vore något?
Carina fick med sig ett doftprov på den här då vi var på Teneriffa och den luktar inte tråkigt =)
(Nog för att LR:s "Bree" inte heller vore helt fel)
  • Shoppa lite uppdateringar till sommargarderoben ?
  • Upplevelse - en dag/kväll då vi hittar på något tillsammans :)
  • Lite sugen på att lägga in en hårförlängning också..
  • Båtutflykt eller ut med MC:n? också sånnt som går att göra då sommaren närmar sig
  • Hmm, kanske skulle ta sig i kragen och testa lite poledancing?
  • Resa är ju aldrig fel, långt eller kort spelar mindre roll - sällskapet som gör det :)
En sak vet jag att jag redan kommer få, väl behövligt oavsett var i vårt avlånga land jag kommer hamna. En present jag egentligen fick för flera år sedan men som blir infriad i år: cykel =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: