LittleMizzMe

Hmm, är det bara jag?

Kategori: Smått&Gott

eller är det nån fler som undrar vart våren tog vägen??
Vill dra mig till minnes att det sjöngs "sköna maj välkommen till vår bygd igen" i lördags, men tittade man ut imorse och dessutom som jag hade oturen att just då befinna mig ute och promenixa så kunde man se och känna följande:
ISANDE SNÖ!
Hur kan det snöa i maj??
Okej, vet att sossarnas tågande med plakat inte är poppis, men måste modernatur vara så demonstrativ med hur hon känner? Menar.. kunde hon inte låtit det snö igår då istället?
Just nu känner jag verkligen hur jag längtar till torsdag då jag ska ner till Stockholm:
Hur avlägset känns inte den här bilden efter dagens snöfall???
Lycka i hjärtat att snart få byta vinterkläder mot sommaroutfit och möta värmen i huvudstaden :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: