LittleMizzMe

Framsteg =)

Kategori: Smått&Gott

Idag har varit en toppendag, snart stoppat i mig 10 av 30 piller och känner mig betydligt mycket piggare än jag gjort sen senaste veckan, för att inte tala om i söndags..

Till och med varit ute på en liten promme till affären och kunde till lunch få i mig lite grillad kyckling som till och med smakade kyckling. Alltså inte det att jag stoppat i mig möglig mat innan, men varken haft smak eller luktsinne så det här kändes riktigt härligt och sommrigt :)

 

I övrigt så ska det blir lite modevisning med lillasyster då hon kommer hem, se om kläderna som kommit sitter lika bra på mig som på modellerna.. om inte åker de tillbaka och syrran & jag får oss en shoppingtur på stan :)

 

Imorgon står det födelsedagsfix på schemat eftersom mamma fyller år.

Helgen är inte bestämmd, men inte omöjligt att jag hamnar i Umeå =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: