LittleMizzMe

Dagen som gått

Kategori: Smått&Gott

Eftermiddan blev riktigt mysig.
Jag och Rebecca bäddade ner oss i soffan och nostalgitittade på nötknäpparen och därefter blev det att fixa med grillning för Veronica och lagkompisarna Hanna, Linnea och Alma som joinat henne för att fira segern med grillade marshmellows.
Har även hunnit med att fixa undan lite mera i trädgården samt fixa lite i min egen lilla hörna :)
Kvällen avslutades med härliga kramar från mammzen som tackde för idag, från Veronica som var glad över matchen, fotona och grillkvällen med kompisarna.
Men att förtroligt prata med Rebecca och få rå om henne och säga att jag älska henne och höra att hon älska mig, det var nog nästan det bästa <3
Vet inte vad jag skulle göra utan mina systrar - älskar dom alla och en var - just som dom är :)

Kommentarer

  • pia säger:

    sv; Haha ja precis;) La mig faktiskt i sängen igår när jag kom hem och såg lite!

    2011-05-02 | 16:42:03
    Bloggadress: http://pias.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Härligt!

    kul att dom uppskattades :)

    ni får väl ha nån temakväll med solsidan :P

    spela in eran version kanske? Länge sen det kom nån ben3 nu tycker jag ;)

    2011-05-02 | 16:46:29
    Bloggadress: http://littlemizzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: