LittleMizzMe

100p innan 21 juni?

Kategori: Smått&Gott

Någon fler än jag som kommer ihåg den där värsta frågan av dom alla på körkortsteorin?

"Vill du rätta ditt prov nu? JA/NEJ"

Känslan i magen då man visste att om jag trycker på ja nu så är det antingen ett steg närmare målet eller ett steg längre ifrån... Lite den känslan jag har just nu.

 

Fick plötsligt bara en känsla av oro ifall mina kompletteringar och allt kommit in till strömsund.. hade ju inte hört något från dom.. Så tog och ringde ett samtal som slutade med en isande kall kår längs hela ryggraden och när apå en finstämd version av hela lilla svordomsvisan också.

 

Har jag otur nu kommer det bli jobb + att gräva ner huvudet i ett par böcker och läsa in +100poäng.. detta helst innan den 21 juni.

 

Grattis till mig??

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: