LittleMizzMe

1 ½ dag kvar..

Kategori: Smått&Gott

Om ca 1½ dag bär det av till Uddevalla och 2011 års förbundsstämma.

Utöver stämman så väntar jag även med spänning på besked från karolinskas knarktester..

(Inte så farligt som det låter - ingick i hälsoundersökningen jag var på i fredags)

 

Idag var första dagen som jag påriktigt var ute och gav löparrundan ett försök.

Att jag haft halsfluss under en vecka gjorde sig ju inte lite påminnt när jag flåsade värre än en lurvig jycke en het sommardag =P Men skam den som ger sig, tog mig hela rundan runt!

Går säkert lättare imorgon och dagarna som följer.. Måste ju börja komma igång på riktigt nu när jobb och eventuell flytt till Umeå väntar runt hörnet.

 

Men kan inte annat säga att jag ser fram emot det :)

Känns som om den här sommaren kan bli riktigt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: