LittleMizzMe

Torsdag

Kategori: Smått&Gott

Började dagen med att kliva upp i ottan - helt i onödan.
För när allt kom omkring så behövde jag inte agera hotellväckning - för "oj då, sa jag inte att jag hade sovmorgon och börjar kl 12?" Men men, kanske var lika bra. fick man komma igång med både städ och tvätt.
äntligen fått bort sista kartongen från mitt rum och städat ur garderoben och tagit bort sånnt som minnar om sånnt som får ögon att blänka och kinder att förvandlas till vattenfall. När det var gjort tänkte jag att en promme i vårsolen vore ju inte fel, men kändes närmare som en prommiz på nordpolen (inte minst nu efter det att man varit på teneriffa) Riktigt mysigt att få komma in och dricka en kopp te sen kan jag lova.
Imorgon blir det att åka och helghandla och fylla på frys och kyl med nyttigheter. Dra vad jag saknar maten där nere alltså! för att inte tala om frukten och grönsakerna som var odlade på ön eller fastlandet intill..
Imorgon är det åter fredag och helgen kommer bjuda på en hel del egentid. Mamma åker till jannice och rebecca jobbar och veronica åker antingen till jannice hon med eller så blir det kompishelg för hennes del.
Hoppas på bättre väder och sen får vi se vad mer spännande dagarna bjuder på =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: