LittleMizzMe

Rotlös..

Kategori: Smått&Gott

Lördag morgon och känns med ens som om allt bara är totalt tomt på insidan..
Känns som om jag liksom bara är, som om jag vore en vålnad men inte insett det själv för ens nu.
Ungefär som i 6:e sinnet när han inser att han egentligen också är död.
Otroligt mycket har hänt under 2011, och ändå har året bara börjat..
  • Alla jobben borta
  • Bostaden borta
  • Utbildningen blev inte av
  • Familjära saker
  • Planer man trodde var säkra men som inte var mer än tunn is när prövningarna kom
Känns lite som att vara tillbaka på ruta ett.
vissa dagar orkar man andas, andra undrar man hur man ens ska orka fylla lungorna med luft igen och till vilken nytta det är att man kliver upp ur sängen.
Försöker intala mig själv allt som är bra och possetivt, men samtidigt någonstans känner jag mig bara så missplaserad och rotlös. Har börjat söka lite jobb, så får se hur det går.
Vore skönt att bara få landa..
Gårdagskvällen blev ganska så lungt, lite besök och film med syster yster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: