LittleMizzMe

Promme med snölätta flingor

Kategori: Smått&Gott

Riktigt härligt väder ute idag! En perfekt avslutning på en riktigt bra helg :)

 

Kom hem bara för att mötas av ett helt tomt hus, händer ju inte ofta vill jag lova.

 

Sånna gånger man kan göra exakt vad som helst, eller ja.. ALLT vill man ju kanske inte att grannen ska kunna fånga på film och lägg ut på youtube.. tror det räcker med den gången jag blev påkommen att dansa på köksstolen & de ville låna socker. Det besöket avslutades med "snygg dans förresten"..

 

Imorgon är det ny vecka och precis en vecka sen jag gjorde tatueringen:) Bara ca 1 vecka kvar innan man kan få slänga på sig bikinin och hoppa i plurret igen, beach 2011 börjar vara farligt nära nu.. Och nää, för alla som nu kommer skälla på mig och säga att jag bantar - det är skillnad mellan bantning och att träna för att bygga muskler. Och det är snarare det senare och bättre kondition jag strävar efter just nu.

 

Blir även en hel del telefonsamtal imorgon, ska ringa runt till jobben jag sökt och försöka bättra på mina chanser lite, hade ju som hoppats få börja rör lite på mig snart igen. Känner att jag gnagt på mammas gästfrihet lite väl länge nu, hög tid att få sitt eget igen. Vilket nog även lär betyda besök till IKEA =) Sen lär det bli inflyttningsfest som heter duga! Ska bli så grymt kul =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: