LittleMizzMe

Day so far..

Kategori: Smått&Gott

Spenderat morgon och förmiddan med att jaga på potentiella framtida chefer.. har väl gått lite si sådär tycker jag, sen vore det ju en föredel om AMS hemsida ville lägga av att lagga KONSTANT! Hur ska man kunna läsa om ett potentiellt framtida yrke om man inte ens kan kommaq vidare på sidorna utan ständigt möts av "ERROR" ??
Men men, känner iaf att jag försöker det som går.
fast helt ärligt funderar jag nästan på att printa ut överdrivet många CV:n och sedna åka ut på jobb turné för en dag eller så till ikringliggande städer och sprida ut dem, inte för att jag vet om det hjälper - men hoppas kan man ju =)
Just nu känner jag bara hur det kryper i hela kroppen av tristress - supermegajätteultra TRÅKIGT!
Alla jag känner bor i annan stad och är på jobbet, mamma har bilen så kan inte ta den och kan inte fara och träna heller då det inte gått 2 veckor på tatueringen än..
Tror det blir att förbereda våffelsmeten till kvällens middag + sätta fart på de 5 tårtorna som ska levereras imorgon.
Hatar att va sysslolös!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: