LittleMizzMe

Beslutsångest över skolan..

Kategori: Smått&Gott

OM det inte blir så att jag hittar något mera långsiktligt jobb så är det nog tillbaka till skolbänken som gäller, för oavsett vad folk tycker och tänker så är jag faktiskt en av dom som gillar att gå i skolan :)
Möta nya människor, lära mig nya saker, se på saker ur olika perspektiv osv.
Frågan är ju bara vad man ska välja.. och sen när man väl har valt ut någora som man känner är "jag", ja då ska man prioritera vilka av valen man HELST vill ha.. Tro mig, tanken har slagit mig att: "tänk om jag väljer fel?"
Har hittat två som jag funderar på.. frågan var ju då bara i vilken ordning man skulle ha valt dom..
Båda känns intressanta och båda är på 100%.. Annars kunde man ju ha vävt ihop lite kurser fårn både och så man fick det bästa av två världar.. men men, inget som inte säger att man kan testa och sedan läsa till extra kurser om man vill det - kan ju vara nån termin som är jättelugn och då är det ju bara att passa på då i så fall =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: