LittleMizzMe

Verkar finnas en lösning på allt

Kategori: Smått&Gott

Tydligen har det stormat och åskat här i Ursviken inatt, något jag inte märkt av det allra minsta..

Idag är det avresa till Uddevalla och verkar som om allt kommer lösa sig när det gäller de saknade poängen också :)

Så känner mig ovanligt glad idag, om än aningens förkyld.. kanske inte bästa att börja vara ute och springa och så innan pencilinkuren var slut.. men var sååååååå less på att sitta inomhus som nån annan fågel i bur..

 

Så blir att införskaffa lite Kanjang och halstablettering innan resan, ska nog lösa sig.

 

Så närmaste 5 veckorna lär jag ligga begravd i böckerna och plugga - kommer nämligen bli mellan 100-200p som jag ska läsa in.. Men kan det vara väl värt :)

 

Så bara hålla tummarna att det går vägen och att jag fixar tentorna sedan.


Kommentarer

  • Jannice säger:

    200p = 200 timmar (det är så de räknas)

    Antal dagar kvar till 20 Juni = 16



    Dela antalet timmar på dagar bli det 12,5 h.



    Tycker det verkar som ett onödigt hård ekvation, då hinner du inget annat, och tanken är ju inte att du ska slita ut dig redan!

    Lägg plugget på hyllan, ta en sak i taget och gläds åt jobbet nu ett tag! :)

    2011-06-04 | 08:49:46

Kommentera inlägget här: