LittleMizzMe

Nu börjas det..

Kategori: Smått&Gott

Efter en riktigt härlig avslutning på helgen är det nu tillbaka till allvaret på riktigt.

Idag var det premär för pluggandet och vid första anblicken trodde jag nog att det skulle bli ganska soft - en inlämningsuppgift på hela veckan?? Inget "läs det här" eller "gör det där"...

 

Tills jag såg hur schemat såg ut för följande 4 veckor framåt.. inte fullt lika lugna gatan..

Så tänkte nästan försöka komma igång redan nu i veckan med lite av nästkommande veckors jobb också, tänkte att det kanske kunde vara idé i och med att jag börjar jobba till veckan också..

På tal om jobb.. gissa vad jag har införskaffat idag?

Skulle visserligen kunna ta bussen varje dag till och från jobbet, men varför ta bussen när man ta:

Blir nerförsbacke till jobbet och uppförs hem.. så lagom uppvärmning innan IKSU och läxorna :P

 

Vilket påminner mig, böckerna ropar så lika bra att återgå till pluggandet =)

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: