LittleMizzMe

Första dagen!

Kategori: Smått&Gott

Idag var min första dag på volvo och var nog inte det minsta nervös eller inställd på att jag skulle åka och jobba..

LÖGN

Kom på mig själv med att sitta och äta frukost och göra matlåda när klockan bara var 3:30! Tyckte väl det var konstigt att inte nyhetsmorgon börjat ännu.. Så blev att krypa ner under täcket en liten stund till.

Strax efter 5 var det upp och hoppa påriktigt, kan ju säga att det där blinkande SMS:et inte kunde kommit vid ett bättre tillfälle. Var lite småtrött och ute var det grått och regnight - och jag skulle cykla.

 

Väl framme fick jag vänta närmare 48 minuter innan någon kom och mötte upp.. hade nämligen missat att ge mig den infon.. Så från och med imorgon behöver jag inte vara på jobbet för ens 06:48 precis som alla andra.

Utöver tidsmissen haft en riktigt trevlig dag, trevligt folk och även fått en heeeeeel del information. Undrade nästan lite smått om jag skulle rymma någon engelska nu då jag kom hem..

 

Fast en cykeltur, lite mat och en dusch senare så var det bara att växla upp och fortsätta där jag avslutade igår.

På fredag är första provet och tills dess ska även första Essayn vara inlämnad.

 

 

Skulle ju ljuga om jag sa att jag inte ser fram emot nästa vecka just nu....

Men kommer fixa det =)

Det har jag ju redan bestämt ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: