LittleMizzMe

Lördag, vad som helst men INTE lördag..

Kategori: Smått&Gott

Hade en rätt mysig måndagskväll igår, han fixa till lite här hemma och sedan blev det myskväll framför TV:n.
men idag är det som om vardagen har hunnit ikapp en och man ser en massa saker som man borde ta itu med..
Sen har nog Jenny mera rätt än vad jag själv vill inse..
Vill helt enkelt inte att det ska bil lördag.
Vill inte tänka på vad det datumet egentligen står för, gör för ont och river för stora revor inombords..
Och genom att inte prata om det hr jag nu istället blivit sjuk säger hon, låter jag inte mig själv gråta eller tänka igenom det så kommer det visa sig på andra sätt..
Och tro mig, det gör det =(
Varje dag närmare lördag känner jag allt mindre för att göra något allt och mår illa, är yr och orkeslös om vart annat. Hoppas bara det värsta går om tills på onsdag då jag ska till östersund..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: