LittleMizzMe

Varning!

Kategori: Smått&Gott

Jag har en häftpistol - OCH - jag vet hur man använder den!
Inte så farligt som det låter, har faktiskt kommit på vad mitt nyårslöfte är - eller ja, ett av dom iaf. Och det har jag börjat hålla även om jag inte ens tänkt på det själv - sånnt gillas :)
Tex om jag pratar om att få något gjort eller så så ska jag göra det på direkten.
Offret för ikväll var Rebeccas oisolerade rum - pang på! dvs tills stiften tog slut... får skaffa nya imorgon.
Rätt tillfredställande att göra något praktiskt då man har mycket i tankarna.
Fast måste säga att jag känner ett betydligt större innre lugn nu än vad jag gjorde senast igår. skönt.
Jepps, nu ska det städas ut - allt från sånt man kan styla sig själv med till möbler och annat som bara legat här hemma hos modern.  Mest troligt hamnar möblerna på blocket och övriga på klädbyte.se. Men kan självklart även göra en liten förhandsvisning a´la VIP här på bloggen innan jag händer in dom i bytes/säljes garderoben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: