LittleMizzMe

Tisdag

Kategori: Smått&Gott

Sitter här och försöker få något gjort, men blir snarare bara lite i taget än något snabbt och snyggt resultat som i vanliga fall. *suck!* varför kan inte någon uppfinna en USB för människans tankar? Så när man hade för mycket som rusade genom kroppen som en ping-ping boll spelad av av japan vs. kina så kunde man bara plocka ut dne lilla bollen ur spel och få frid i sinnet..
Som tur är så varar inte dessa stunder av komplett överlastning till känslan av total tomhet i huvudet särskilt länge. Har en hel del att se fram emot idag också.
Som sagt spenderat snart en HEEEEEL vecka här i Ursviken.
Idag så blir det ut i vackra vintervädret på promme och sedan ett besök till RÄTT läkare. Tragiskt att de har de som får patienter som de inte vet vad de ska skriva ut till... Men den här gången blir det förhoppningsvis rätt och bra :)
Men imorgon blir det Luleå igen :)
Gissa om jag längtar?
Ska bla förbi kära systeryster på Killerqueen och kolla på lite priser och tider för mitt motiv.
För nu ska det bli av =)
Vill helst ha den i nacken, så får se :)
och torsdag - då börjar jag ÄNTLIGEN i skolan =D
hmmm, mycket smilysar där, men är väl för att jag kände att jag behövde understryka de saker jag är glad för just nu. Livet har nog av vågor iaf, så bättre att fokusera på det som är roligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: