LittleMizzMe

Rena rama rånet!

Kategori: Smått&Gott

och för vad? jo, ca 10 minuters läkarundersökning!
För er som ännu inte besökt läkare än efter årsskiftet kan jag ju bara säga en sak: grattis!
Ni har just sparat in 200kr - nämligen vad det som priset ligger på nu då man ska dit. Har man riktigt otur kan man ju sedan få en liten lapp med ett recept som ytterligare skinnar en.
Men men, överlag gick det faktiskt riktigt bra, trotts min skräck för både sjukhus, mottagningsrum och läkare. Var på tok för upptagen med att håla andan för att inte dra in lukten i näsan (luktade riktigt gammal gubbe där inne)+ att förundras över gamle herr doktorns väldigt långa ögonbryn - typ dubbelt så långa som mina ögonfransar och rakt utstickande från pannan..  Som tack för att ha klarat persen fick jag ingen klubba men väl en salva som gör att man ser ut som om man ätit curry med öronen. Så nää, mina öron ska varken abdikera till hinduismen eller beslutat sig för att gå i anti-tvätt strejk. Även om det nu kan komma att se ut som det ett par dagar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: