LittleMizzMe

Neonskylts stora begär...

Kategori: Smått&Gott

Även om jag mått pyton i två dagar och i princip inte kunnat äta något av vissa förklarliga skäl så fanns det bara EN enda sak på hjärnan, okej kändes snarare som en neonblinkande skylt i Vegas..
Mat! Jag vill ha Mat och jag vill ha det Nuuuuu!
Hur underbart och underskattat är det inte att få äta frulle? Dagens helt klart bästa mål.. även om jag just nu känner att det blev lite väl mycket lite väl fort i min stackars krympta magsäck.. men men, skam den som ger sig :)
Ägg och kaviarmacka! - Eller som min mamma och moster skulle ha sagt "Cullemesönté" ;)
Helt klart underskattat och hur gott som helst - nog för att det mesta nog hade varit gott just nu.. typ levt på vatten och aningens mängd med blåbärsoppa - så det här var helt klart ett lyft :)
Vet att man brukar tala om räckmackor då man talar om lyx.. men idag tänker jag ära mina underbara frukostmackor och säga:
Med kaviarmackorna i säkert förvar i kistan tänkte jag ta och bli lite grekisk och ägna mig åt lite livsfilosofi.. som vad man ska göra av den här dagen och livet.. visst, nu har jag varit sjuk så har inte orkat annat än bara sovit..
Men hög tid att återgå till jobbsök och annat liknande.
Kan ju inte leva hela livet i mysig blårutig pyamaströja, även om den är grymt stor och mysig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: