LittleMizzMe

Några dagar i Luleå

Kategori: Smått&Gott

På ca en timme sitter jag på buss påväg upp till Luleå.

Ska spendera idag och imorgon hos Camilla, hänga lite med henne och Martina.

Kan nog bli kul och tror hon har rätt - jag behöver en tjejkväll (eller två)

 

Efter det blir det en vecka då min hjärna kommer gå på högvarv..

Skolan börjar och allt vad det innefattar med att hitta till klassrum och få tag i rätt böcker + att plugga ikapp det alla andra redan har gjort.. Skulle även behöva få tag i en bärbar dator..

 

Men även om det blir en dryga vecka i Luleå som jag ser fram emot så är det med blandade känslor i magen som jag åker upp.. både glada och illasinnade fjärilar som fladdrar runt i min mage..

 

Får bara hoppas att allt löser sig till det bästa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: