LittleMizzMe

Lilla julafton :)

Kategori: Smått&Gott

Kvällen har avslutats med att se Hässelby slotts senaste kändisrum, så nu tänker jag dra mig tillbaka till mitt eget tillfälliga rum och krypa ner under täcket och vila huvudet på kudden.
Varit en lååång dag.
Men samtidigt varit en dag som satt leende på läpparna.
Dels underbar och helt klar rekomenderbar terapi att sitta upp på höjden och slå tills hammaren blev sned och sedan även fått lite roligheter i brevlådan - alltså den som fortfarande kräver att den gula bilen kommer och en person lyfter på locket och .. äsch - you know the drill.
Dels så kom nu äntligen min vårkofta, lite tunnare än jag trott men funkar säkert. Ska ta och göra ett mys-test och gå runt med den här hemma först och se hur den känns.
Sedan även ett brev innehållande USB minne med sång =D
Jaaa! Jippi! tog mig nästan en sådan här härlig liten dans som tjejen i Ugly Truth :P
Så nästan varit lite som en lilla julafton idag =)
Hann även med att skicka iväg kompet för studier, så nu får vi se vad som händer - jobb eller studier?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: