LittleMizzMe

lååååååååååång dag

Kategori: Smått&Gott

vet inte hur annat jag kan sammanfatta den här dagen än att kalla den för en LÅNG DAG.

upp vid 5 för att ta bussen till luleå, för att upptäcka att värmen inte fungerade på bussen:(
Löste det hela genom att försöka sova bort lite av tiden.
Första anhallt blev att hejja på syrran på salongen en sväng och därefter det jag bävat för jättelänge.
Doktorsbesök nr 2.. Men det gick bättre än vad jag trott och som det verkar kan det bli fler besök till henne.

Snarare det efter doktorn som var svårare och jobbigare.. även om jag vet att det är som det står i skriften, att bara vi verkligen vågar lämna över allt till Gud så kommer allt att ordna sig till det bästa.
Tyvärr är jag nu bara människa så..

Även om det är mysigt att kolla på traktorfilm, horton och tellitabbis med Sigge så längtar jag efter att gå och sova. En sådan dära dag då man är helt slut och bara längtar tills man får krypa ner under ett täcke.

Imorgon ska jag på LTU och kolla om utbildningar och se vad som har och även kolla på lite jobb, sedan blir det åka ner till ursviken.. igen.


MEN - har ju dock gjort slag i saken och köpt mig ett presentkort för min första tattoo :)
1 februari bokar jag tid :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: