LittleMizzMe

Fånga tillfället

Kategori: Smått&Gott

Det är vad jag kände för att göra här, nu och precis.

Finns mycket att vara tacksam över och se fram emot, som tex:

* Jag får vara frisk

* Har mat i kyl och skafferi

* Har en mamma som är snäll nog att öppna sitt hem för mig då jag förtillfället står mellan 2 jobb

* Jag har läst upp mina betyg så pass efter anorexin att jag kan söka in på högskola

* Jag har en speciell person i mitt liv som tror allt om mig

* Mina systrar

* Mina vänner - ni är guld värda!

* Inom en vecka så kan jag ha svar om både skola och jobb

* Inom en vecka så kommer jag veta när jag ska tatuera mig

* Åka och träffa pappa

* Hälsa på Bomans

* Tjejkväll med Camilla

* Lyssna på Old Town Gospels spelningar

* Att få skratta av glädje igen

 

Kvällen bjuder på en kopp te, lite deckare och sedan en god bok och sova. Måste vara pigg och utvilad om man ska orka upp och motionera imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: