LittleMizzMe

En Måndag och flera insikter rikare..

Kategori: Smått&Gott

Vilken dag.. Kan sammanfattas med en djup suck och att man för sin inre syn tryper någon så som homer simpson stryper Bart lite titt som tätt.. eller en hel del visdomar och insikt rikare..
Att jag idag kände mig lite piggare resulterade i jakt på te och häftklammrar till pistolen. fast då jag kommer ut inser jag att den resan bli av först när jag tagit mig igenom en gård av nertrampad snö vilken avslutas i uppfatren av en plogkarm - vad kan man säga annat än tack till er som stressar och tack till skellefteå kommun som vänligt nog ger sina medborgare vardagsmotion nog för att inte behöva skaffa gymkort vid någon av alla instanser som poppar upp som svampar, hårsalonger och pizzerior (inget illa menat mot de 2 sistnämnda, snare bara så att jag tror att det är de företag de finns mest av i Schtaan..)
2 timmar senare kunde man köra iväg och fixa det som behövdes för att överaska lillasyster, kände mig rätt trött då jag kom hem men ville ändå fixa klart så att hon kunde få se då hon kom hem. Resultatet?
" mitt rum är ju bara fyllt med möbler jag inte vill va, ta bort dom så kan jag kanske börja vara där"
Med andra ord och insikt: Att glädja en tonårstjej är inte lätt... =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: