LittleMizzMe

Brainstorming...

Kategori: Smått&Gott

Riktigt snygg närbild på min hjärna om jag får säga det själv.
Formligen bara sprudlar, vid närmare eftertanke åskar, i den av aktivitet.
Efter ett Låååångt samtal med min syster igår känns den här dagen allt från nödvändig och rent av S-K-I-T jobbig för att det är så många stora frågor som pockar på uppmärksamheten och söker sitt svar - alla mellan hjärtat och hjärnan..
Vad vill JAG - utan att tänka på vad som är snällt eller passar andras tycke eller åsikter, bara utgå från sig själv och det jag känner att Gud lagt på hjärtat, vad är viktigt för MIG, Vad kan jag kompromissa med utan att sedan muttra över att det inte var mitt beslut och att jag alltid kommer tycka som jag tyckt och kännt iaf..
Har en smärre känsla av att det lär bli små post-its (läs "minst A4 papper") med en kortfattad beskrivning högst upp och sedan en för och emot sida med för och nackdelar. därefter fundera över om det är kompromissbart och vad det är som gör det så viktigt för mig att jag absolut inte kan se det på annat sätt.
God help me!
Kommer bli en låååång dag...
Även om jag nog kanske inte kommer kunna lösa allt på en dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: