LittleMizzMe

Ahhhh!

Kategori: Smått&Gott

Håller i godan ro på att klä på mig då jag hör STEG i huset!
Stora dunsiga steg =S
Med tanke på att det varit tyst fram tills nu för att övriga familjemedlemmar befinner sig på jobb och skola och det bara är jag och katterna hemma.. VEM är det då som går runt inne i huset?!
Gör det enda rätta och letar efter något hårt att slå med, tar ett djupt andetag och smyger ut mot köket där jag kan höra hur porslin och annat rasslar.
Bakom en öppen skafferidörr sticker så två jössiga raggsockar fram och en blond liten figur med morgontoffsadknut på huvudet säger "hej, jag ska ta bussen till skolan"
Inbrottstjuv? - nä
Potentiell mördare eller överdrivet jag-samlar-på-andras-porslins- begiven person? -nä
Det var Rebecca =)
Slutet gott, allting gott.
Nu ut till de väntande snömassorna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: