LittleMizzMe

4 av 13 kurser...

Kategori: Smått&Gott

JAAAA!

Efter att ha ringt till än den ena institutionen efter den andra så har jag ÄNTLIGEN fått ett svar =) Ringt antagningen i strömsund, ringt antagningen i Luleå, pratat med stundentorget och nu slutligen med… (trummvirrvel) Registreringen!

Vilket betyder att jag ska börja plugga! (läs RÅÅÅ plugga - för även om det bara är 4 kurser blir det heltid)

 

Kurserna jag kommit in på och som börjar (typ redan har börjat för en vecka sedan) är:


LTU-34927 - Ledning och organisation av affärsverksamhet 7,5hp Dagtid,
Normal undervisning, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Luleå tekniska universitet, Luleå (Sen anm.)

LTU-34926 - Förhandling 15hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Fristående kurs,
Luleå tekniska universitet, Luleå (Sen anm.)

 

Sedan i mars så börjar resterande två:

LTU-44908 - Marknadsföring, grundkurs 7,5hp Dagtid, Normal undervisning, Halvfart (50%),                                                                                                Fristående kurs, Luleå tekniska universitet, Luleå (Sen anm.)


LTU-44947 - Grundläggande entreprenörskap 7,5hp Dagtid,
Normal undervisning, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Luleå tekniska universitet, Skellefteå (Sen anm.)



Gissa om jag är en glad liten männsika just nu?!!

 

Nu återstår då  "bara" att leta fram schema för kurserna på LTU:s hemsida, fixa fram kurslitteraturen och hitta mig ett ställe att bo på...

Men är iaf påväg =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: