LittleMizzMe

Typ i princip nästan..

Kategori: Smått&Gott

klar med renovering och inredandet av rummet nu.

Saknas litte piffande och småfix bara så är det faktiskt rätt å beboeligt nu.

Insåg dock att jag har SJUKLIGT mycket prylar!!

Okej, nog för att de mesta av mina lådor magiskt skulle försvinna om jag hade köksskåp att proppa in allt.

Men då jag nu för tillfället inte har det så ser det nästan groteskt mycket ut - alltså om man tänker på det faktum att jag är EN liten människa.. tex har jag 3 uppsättningar med servering (mat & effterrätt)

 

En hel del saker har även fått infinna sig i tillfälliga ompacka lådor för att gå till nya glada ägare på loppisen den 27 på folkan. Menar att ha kvar saker jag inte använder eller behöver när det kanske är just precis vad som kan glädja nån annan? Vore ju dumt att frånta dem chansen till glädje.

 

Och på tal om glädje..

Imorgon är det alla hjärtans dag.

Undrar just hur man ska fira den?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: