LittleMizzMe

sluta lova saker...

Kategori: Smått&Gott

Idag har jag storstädat, gått igenom allt det som var kvar av kartongerna och packat det som ska iväg till loppisen. Men ska jag vara ärlig kunde nog i princip allt fått gå till nya ägare och snällare jaktmarker.
vill inte ha nått av det. bara less.
Känner mig bara såå ensam.
Spelar ingen roll vad jag gör eller hur mycket, blir liksom aldrig nog, känns som om det inte duger.
Finns alltid något som någon klagar över och något som kunde vara bättre.
Löften som inges och en massa löften som inte infrias och mer är döda förhoppningar som rubbas in som saltet i ett sår. och när saker inte blir av som lovat? ja vem är det som får känna sig skyldig? jag..
Hon lovar, hon håller inte och jag får känna mig skyldig =(
Mitt råd till alla är nog: lova inte sånnt ni inte kan hålla, vare sig det är i stort eller litet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: