LittleMizzMe

Onsdag

Kategori: Smått&Gott


Vet att jag inte bloggat på jättelänge..

men liksom inte vetat vad jag ska skriva riktigt, har liksom pendlat mellan att känna mig någolunda okej till att bryta ihop och grina som 14:isarna gjorde på bigrafen då Leo sjönk till botten i Titanic.

Menar, då man finner sig själv gråtandes till Carolas skiva medan man målar om hemma??

(Okej kan ju kanske försöka skylla det hela på att ögonen var överkänsliga mot färgen eller lacknaftan, men tror inte nån skulle köpa det.. inte någon som vet sanningen iaf)

 

Försöker fylla dagarna med så mycket jag kan, lättare att ta dem då och lättare att somna på kvällarna eftersom jag är för trött för att göra något annat än just sova.

 

En liten update av de senaste dagarna:

  • LördagFinns inga ord för lördagen..
  • SöndagRebecca drar med storasyster och köper något för att sätta färg på tillvaron
  • MåndagRenovering och målning av rum (och totalt kaos i vardagsrummet där alla prylar hamnade)
  • TisdagGratis styrkepass då jag flyttade över alla större möblerna till sitt nya rum + en superhjälte                       utryckning och inhandla basgrejerna till en nationellaprovet baguett till Rebeccas prov                                 idag(onsdag)

 

Idag onsdag har jag så smått börjat renskriva lite tankar osv till vad som i ett längre perspektiv kanske kan komma att bli en bok. Har en känsla av att det kommer bli lite av en allt och inget bok, precis som livet är och ter sig - rakt upp och ner. Brutalt ärlig och kanske väldigt jag?

 

I övrigt så har jag suttit och stirrat på Tingelingbilder, på lördag har veronica sin första tävling i konståkning - och gissa vem som gör dräkten? Med tanke på att klockan med snabba steg börjar närma sig 10 och jag ska köra henne till träningen strax före 14 så är det nog dags att logga av och lägga tankarna på annat.. även om de nog om inte annat undermedvetet befinner sig på ett och samma ställe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: