LittleMizzMe

INTE ute väder

Kategori: Smått&Gott

Okej, det finns de som säger "inga dåliga väder - bara dåliga kläder"

Men när termomentern visar -28 så känner då iaf inte jag mig speciellt taggad att gå på långprommis eller fara ut och skidra eller jogga.. Så vad göra idag då?

 

Kan ju meddela att jobba non-stop hade sina efterverkan igår, knappt han man sätta sig ner i soffan med te-koppen så sov jag, orkade bara inte hålla ögonen öppna. Fast å andra sidan har man ju då rätt bra med energi att ta tag i mera saker idag istället.

 

Utöver frulle och lite läsa bok så tänkte jag bege mig på något så spännande som en tur in i den djungel av inslängda kläder och diverse andra textilier som tvättstugan just nu består av.. Fast ska jag vara helt ärlig börjar jag även vara sugen på annat resan också.. typ bara ta ryggsäcken och backpacka runt i Europa och hälsa på goda vänner.

Men skulle även behöva börja jobba.. Men innan något av detta blir av så ska jag först och främst och hälsa på pappsen 8-20 mars och därefter står tatuering och makeover på Killerqueen på schemat samt ett besök till sthlm.

Så vem vet? Kanske kan man kombinera både resande och jobb i vår/sommar?

Får se vad som händer. Livet är en rätt förunderlig men spännande resa att åka med på.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vad ska du göra för tatuering? Jag ska också göra en tatuering så fort jag kan bestämma mig för motiv.

    2011-02-15 | 12:12:11
    Bloggadress: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
  • Marica säger:

    Det blir stjärnor i nacken :)

    Symbol för de jag älskar och som finns närmast mitt hjärta. På det viset bär jag alltid med mig dom :)

    2011-02-15 | 12:31:18
    Bloggadress: http://littlemizzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: