LittleMizzMe

Dagens förmiddag

Kategori: Smått&Gott

Natten till idag var det invigning av rummet.

Måste säga att det nog kan likna sig lite vid ishotellet när jag skulle gå och lägga mig :S

Men med ett duntäcke, ett mysigt överkast och ett extratäcke nära till hans plus att Taiilii som kom och kröp ihop och spann ovanpå bröstkorgen somnade jag ganska direkt med huvudet inburrat i den mysiga fluffiga dunkudden.

 

Idag har det varit lite städning, svarat på mail och färdigställande av konståkningsdräkt som stått på schemat so far.. funderar lite på om man kan göra själva baldnerverna gula mot det gröna i hopp om att det ska ge lite guldstänkande feeling och även lyfta fram dem så det syns.. eller om det är bättre att gå på en ljusare grön?

 

En av mina idébilder för dräkten körde på gult.. så kanske blir det iaf så det synns när hon är ute och åker lilla tingelingan. Skriskoskydden med tillhörande vita bollarna passade som hand i hansken! känner mig mäkta stolt =)

Satt som skräddarsytt :)

 

Om sidådära en timme ska jag möta upp mammsen som slutar tidigt idag och sen blir det fredagshandling + inhandla lite färdigställande inredning och färg till mitt rum så jag kan färdigställa där inne också.

 

Vet att jag varit grymmt dålig på att lägga ut bilder på sista tiden - ska försöka bättra mig på den fronten..

Men just nu är det tillbaka till sömnaden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: