LittleMizzMe

ASK me and I´ll TELL

Kategori: Smått&Gott

Question Session

 

Thought Id do a "Rebecca" and give you the chance to ask me WHAT EVER you want - Ill answer it!

 

Who/ Where/ How/ When/ Why/ Would/ Could/ Should??

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

I brist på annat tänkte jag ställa frågan man kanske många gånger bävar för, men ändå är nyfiken på.

Vad tänker folk om mig - vad skulle de vilja veta?

 

VEM/VAR/HUR/NÄR/VARFÖR/SKULLE /BORDE ???

Svarar på allt så fråga på!!!!!!!

 

 

Tex fick jag höra följande idag: Tror du skulle må bra av att flytta från Ursviken


Kommentarer

  • tobbe säger:

    Hej gumman..

    Jomen visst, jag har ju bloggat i flera år..

    Dock så går det bra ett litet tag och sen tar det några månad innan jag kommer igång igen..

    Fast nu blir det mer regelbundet.. :)



    Så vill du ha tips och lära dig saker om musik så är det bara att följa med i den..



    puss o kram..

    2011-02-18 | 21:54:36
    Bloggadress: http://clubbmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här: