LittleMizzMe

Andra generationens prylmänniska..

Kategori: Smått&Gott

Glädje!

BARA -20,7 ute idag =D

Nästan så man kan plocka fram solglasögon och bikini.. eller?

 

Kanske inte, får nog vänta några veckor till tills det blir dags att packa sommarkläder och åka ner och hälsa på Pappa och Carina på Teneriffa. Känns verkligen behövligt med lite sol och värme just nu.. Är uppriktigt sagt sååå less på det här kalla vädret, får tristressdiagnos bara av att titta på tempen =/

 

Men men, om något gott ska komma ur allt detta så kan jag ju meddela att jag mer eller mindre hunnit gå igenom VAR ENDA EN av alla kartonger och påsar osv som följt med under alla de 23 flyttar jag varit med om so far.

Helt otroligt komiskt vad som kan smyga sig ner i dessa, märks om inte annat att de varit packade i olika tider och stilar av mitt liv. Vissa saker slänger jag direkt, andra måste jag först småle åt och minnas och antingen sparar jag det eller så ryker även det. Menar, måste jag verkligen spara suddsamligen jag hade i mellanstadiet?

 

Även som sagt en hel massa prinsessliknande klänningar som ska ut på blocket - IDAG!

 

Hur det blivit så mycket?

Tjaa, har man en pappa som levt efter "ja men den här kan ju vara bra att ha - nån gång" och en mamma som påstår att hon inte samlar men å andra sidan levt efter "ja men det här kan du ju inte ha bort, det var ju den du hade den där gången när.." Slår man då ihop dessa människor och inser vilka influenser och följder de ger på sin efterkomma - ja då är det inte svårt att fatta att det blivit lite.. Sen att vi flyttat en hel del gör ju sitt till att man knappt hunnit öppna kartongerna från ena flytten innan de ska iväg igen.

 

Men nu är det slut på undanflykter.

Spara, Slänga, Sälja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: