LittleMizzMe

Babybooms året??

Kategori: Smått&Gott

Är det bara jag eller ska typ ALLA ha barn under 2011??


Dessa har fått:

· Marie (Isaksson) Nilsson - Flicka

· Ulrika Wänseth - Flicka

· Angelica Berggren - Pojke

· Åsa Hubinette - Pojke

 

Dessa väntar fortfarande:

· Lisa Berggren (tvillingar)

·         Johanna Eliasson (tvillingar)

·         Angelica Johansson

·         Maria Jonsson

·         Sara Bolin

·         Elin (Väklen) Sigblad

·         Elisabeth "Lissan" Åström

 

Och ja, om hon hade ålder man och ekonomi inne så vet jag en till som mer än gärna skulle vara med i gänget av mödrar med stolta och växande magar - Rebecca.. Senast idag beklagade hon sig "jag vill också vara vuxen och vänta barn"

Själv känner jag mig väldigt lugn vad gäller barn. (Kan ju va en fördel om man man inte e helt själv)

Min biologiska klocka för hus är däremot en annan sak.. jag vill ha HUS! sköta hus, trädgård, ha ett stort härligt kök, gärna ett ordentligt garage och kanske en snickerboda och lusthus nu när man ändå får önska? Öppenspis, bastu.. hmm, badtunna? Ja, drömma kan man ju :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: