LittleMizzMe

första veckan

Kategori: Smått&Gott

Hostat mig igenom natten och tror inte jag har en muskel i kroppen som inte värker just nu..

Men spelar ingen roll, om en timme kommer jag stå redo på line:en och skruva bilar.

Efter det blir det mest troligt att jobba övertid igen.

Inte det att jag inte har roligt, men känner att kroppen tagit stryk då jag inte sovit ordentligt i veckan..

 

Mycket i tankarna också.

 

Men nu är det idag och sedan imorgon är det fredag.

Får se om det blir övertid på fredag också, annars kanske man tar en väldigt lugn kväll och ser till att få sova ut..

Vad jag vet så är det inget annat som står på schemat iaf.

 

Lördag minns jag inte riktigt vad jag skulle hitta på, så mest troligt är det nog inget planerat då.

Söndag är det tupperwearparty och därefter biokväll med jobbarkompisarna från volvo.

 

Men just nu så måste jag dressa om och slänga mig på cykeln.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: